April 18, 2008

انا راجع راجع راجع تاني


انا راجع راجع راجع تاني
هااغني وهفرح كدا من تاني
ويارب الجرح اللي انا عيشته مايعيشه حد بعدي تاني

بحبك .................... و حشتينى ................




انا اسف على التاخيربجد وحشتينى يا مدونتى و انا اسف ان انشغلت عنك كل ده




بجد انتى كان ليكى اثر جميل و كبير فى حياتى و اتعرفت عن طريقك


على اجمل شخصيات و اروع اصدقاء




متزعليش منى انى سيبتك كتير كده من غير اهتمام و من غير حتى كلمه صغيره تعبر لك على محبتى ليكى


انتى اول واحده عارفه انه كان غصب عنى و كمان انتى اول واحده انا حكيت معاها عن سرى و عن حكايتى


و انتى كمان اول واحده شجعتنى انى اكلمها و اقولها انى بحبها




و بجد نصحيتك الغاليه دى هى سبب و سر سعادتى دلوقتى و سبب اجمل لحظات بعيشها




و بجد شكراً لكل اصدقائى الى جم هنا فى غيابى و وقفوا جنب مدونتى و حسسوها انها مش لوحدها و كأنى كنت موجود بالظبط انشاء الله


مش هغيب عنك تانى




loveAllah

No comments:

Post a Comment

أحب الأيات
""قل ياعبادي الذين أسرفوا علي أنفسهم لا تقنطوا من رحمة الله إن الله يغفر الذنوب جميعا""
"ألم يأن للذين اّمنوا أن تخشع قلوبهم لذكر الله"